Snszasla hıc üzülme canım bende kimyasal gebelik geçirdim kadın doğum doktoru asistanıyım bırde,doktorum sağlıklı bir gebelik zaten tutunur eğer bir bebek tutunamıyorsa sağlıklı olmayan bı durum vardır en azından doğal yolla hamile kalabildiğini gordun vucut zaten kendını gebelıge hazırlıyor dedı,moralımi bozmadım suan 2 aylık gebeyım hemen onun peşine hemde:)