Betulsna ben kullandım ama bi youtubeden ızledıgım bayan 12 ile 4 arası öglen yapılmazı getektıgını söledi yaptım tutturamadım belkıde kagıdında gece 10 da yapılması gerektıgını gordum ordan denedım tutturdum hiçte bozuk deyil n11 den aldım ben 50 tane ovulasyon 10 tane gebelık testi vardı içinde 60 tl falandı