Betulsna evet hastalıklarım için tedavi gördüm prolaktin hormonum hiç düşmüyor aksine yükseliyordu önce kanda makroprolaktin testi yapıldı temiz çıktı zaten benle kadın doğum ilgilenmeyi bıraktı endokrin doktoru ilgilendi beyinde tümör çıkmadı ama küçük adenomlar var dedi onun için ilaç kullandım aşırı enfeksiyondan da rahim içi yapisikligi oluşmuş sonra kanımda enfeksiyon falan çıktı uzun bir süreçti umarım siz sıkıntısız tek seferde hamile kalırsınız ben biraz şanssızim hiç bir işim kolay olmaz normalde de 😊😏