Dcle Arkadaşlar ben erken gebelik testi istedim eczacı bana ovülasyon testi verdi yanlış bişey mi verdi sizinde böylemiydi
Kbra7777 Benimde senin gibi oldu 9 haftalık kaybım onda adetime 5 gün kala çıkmıştı bunda yaptım çıkmadı meğer geç döllenme imiş adetime iki gün kala betam 32 idi hiç belli olmuyor canım hakkında hayırlısı olsun Allah isteyen herkese bebiş versin 💜