Evremm Nigdelianne aynn canm rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde doğmalarını nasip etsin hepimize inşallah
Cagla22 Evremm ben 10 haftalıkken kaşıntı sebebi ile doktorum vermişti 15 güne yakın kullanmıştım hiçte sorun olmadı .
Zeynada Evremm Ben de çok kullanırdım bu kremi hamileliğimde de belki ihtiyaç olur doktoruma ilk zamanlar sormuştum. Hiç bi sakıncası yok kullanabilirsin dedi.