Senyorita Zeyk Ben her şeyin bilincindeyim siz beni hiç merak etmeyin hanımefendi. Sizden daha çok kendimi düşünüyorum.
Hamileanneler_25 Cansutgy91 benimki de düşük çıktı ilk defa böyle bişeyle karşılaştım. 0.09 du ilk değerim sonra 0.23 en son 0.43 oldu doktor ilaca gerek duymadı hamileliğin başlarında tiroid değerleri düşer yükselir ama hamilelik ilerledikce normale döner dedi gerek görmedi ilaca pazartesi tekrar kan vercem hayırlısı artık
Senyorita Zeyk Merak etmeyin hanımefendi sizden daha çok kendimi düşünüyorum. Öyle olmasa sürekli kontrol ettirmem. İlginiz için teşekkürler.
Zeyk Senyorita size kötü birşey soylemedim. Gereksiz çıkış yapmanıza gerek yok elbette kendinizi düşünebilirsiniz ben sizi sizden daha iyi dusunuyorjm demedim bir saglikci eşi olarak paylaşmak istedim. İyi gunler.
Senyorita Zeyk Benim de eşim sağlıkçı hanımefendi size çıkış falanda yapmadım. Sizin ders verir nitelikte yazınıza ithafen cevap verdim.
Cansutgy91 Zeyk evet doğru diyorsunuz kendimi alevlendirdim bi anda Cumartesi gitmek en güzeli sanırım :)
Cansutgy91 Senyorita yoktu daha önce böyle bi problemim daha önce düşük yaptığımda 2,5 çıkmıştı tsh gebe değilken bakılmıştı 4,5 çıkmıştı şimdi de 3,5 çıktı. Ctesi gidicem inşallah bir hafta sarkıcak:(
Sibel2344 Cansutgy91 hatirlamiyorum su an ama levotiron 25 gr hafta ici 50 gr hafta sonuniciyordun su an 50gr hafta içinde 75 gr hafta sonu iciyorum
Tugce_kocak Cansutgy91 2,30a düştü ama daha sonra tekrar 3e yükseldi ilaci duzenli kulkanmama rağmen doktorumda haftanin 2 günü 2 tane icmemi söyledi en son sağlık ocağında test yaptırdım 2ye düşmüştü
12_yil_sonra Cansutgy91 endokrin doktoruna gidin bence . Doktorunuz da çok rahatmış . Benim 7.9 çıktı hemen ilaç başladık . 3.4’e falan düşürdük ama endokrin doktoru bu da yüksek dedi hafta sonu dozu yükseltti