Seda05 Mirayemir 36+3 günlük olduk bugün doktor kontrolümüz vardı. 2 haftada çok fazla kilo almış boyuda uzamış şaşırdım ☺️❤️ bu haftaya girdiğimden beri kasık ağrım bel ağrım oluyo. Kramp giriyo sağ tarafımdan. Adet ağrımın bir tık üstünde bir ağrım oluyo ara ara giriyo. Nstye girdim 2 kere sancım çıkmıyo. Doktorum normal doğum dedi. Bekliyoruz bakalım ☺️ senin nasıl gidiyo ☺️
Mavilianne Mirayemir 35+3 olduk. Zaman geçse de doğsa 🙄 Çatı ağrım çok şiddetli oluyor benim yürürken hatta bazen oturunca sanki alttan batıyor gibi sızlama da oluyor. Genel olarak vücudumu huzursuz hissediyorum geceleri 🤦🏻♀️ 36. Haftada randevumuz var. Yalancı sancılarım da oluyor. 6 haftadır doğum pozisyonunda bakalım nasıl olacak 🌸
R_abia Mirayemir 36+0 🙌🏻😁 Erken doğum riskim vardı 3 aydan fazladır yatıyorum şu 1 haftayı daha atltırsak kalkicam artık inşallah doğmasını beklicez 😁
Melike35 Mirayemir sürünüyorum 😝 Gece itibari ile 35 olucaz sağ bacak ağrım var nefes nefeseyim oturup çamaşır bile süremiyorum sırtım ağrıyor hemen Bulaşık yıkamak bile işkence oluyor artık 2 oğlum var kızım olacak inşallah
Mirayemir Seda05 35+2 yiz bizde agrilar kasilmalar enfeksiyon uykusuzluk bende biran once dogsunlar istiyorum
Mirayemir Mavilianne 28den beri bas asagiyiz bizde 35. Haftadayiz agri sizi enfeksiyon hepimiz ayni dertlerden muzdaribiz heralde
1meleek Mavilianne aynıyız 😌 benim mide yanması çok şiddetli oldu 1 haftadır uyuyamıyordum çok şükür 2 gündür geçti bide karnımda kasılmalar oluyo normal karşılıyorum artık 😂 yalancı sancı çok olmadı bende anlık gelip gidiyo Allah hepimize bi çırpıda doğurmayı nasip etsin 😌
Mirayemir Melike35 bizde oglusu bekliyoruz hafta ilerledikce is yapmak da cok zorlasiyo eslere bu konuda cok is dusuyo napalim😅
espalp Mirayemir 36+2’yiz bugün 🙏🏻 Sabahtan beri sanki aşağıdan bıçak saplanıyor inanılmaz bi acı var ama ağrı sancı gibi bi şey hissetmiyorum 🤷♀️ Salı günü kontrolümüz var kilosunu boyunu çok merak ediyorum 🙄 çünkü ona göre sezaryen için konuşucaz bakalım 😍 heyecanla oğlumu bekliyoruz biz hazırız aslında gelebilir 😂
Helin44 sevdaertene 😁çok teşekkür ederim beni nasil bir stresten kurtardigini bir bilsen allah senden razı olsun bütün hayırlı muradlarini enkisa zamanda gerçekleştirsin🙏
espalp Mirayemir aslında çok mu bilmiyorum ben sadece korkuma bahane arıyor da olabilirim 😂 en son kafası 3 hafta öndeydi onu da bahane ediyor olabilirim🤦🏼♀️
Mirayemir Mavilianne gerçekten oyle ilk bulanti zamanlari gecmez diyodum simdide 30dan sonrasi hic gecmiyomus
Refianur Mirayemir 35+1 haftalıgım cok fazla ağrılarım var nst de sancı da cıktı catı muayenesi yaptılar acılmam yoktu ama çatı muayeni yaptıkları zaman bayıldım 🤭 Kalbimde sıkıntı oldgu için.. sezeryan olucamm