zynpgdkl Deletedmom00170 ben peppap uygulamasını takip ediyordum ve o uygulamayla evliliğimin iki buçuk ayında gebe kaldım☺️
Su16 Deletedmom00170 ama en güzeli ovulasyonum testi çünkü ben takvimin verdiği tarihten beş gün önce yakalamıştı yumurtalamayi kendimi çok iy tanıdığım icin suphelenmistim ve haklı cikmistim
[silindi] Deletedmom00170 ilk gebeligimi takvimim adlı uygulama ile tutturduk.tabi ozaman günlerim çok duzenliydi günü gününe saati saatineydi ,düşükten sonra kullanmaya devam ettim ama adetim düzensiz olduğu icin yanılttı işe yaramadı.:)
Deletedmom00170 zynpgdkl Pepapp çok güzel ve doğru değil mi yumurtlaması falan 2 seneye yakındır pepapplayim😍🤗 peppappin hamilelik modu var
zynpgdkl Deletedmom00170 evet ovülasyon yumurtlama tarihlerini falan takip edebiliyorsunuz benim çevremde çoğu arkadaşım kullanıyor ve çoğumuz gebe kaldık uygulamaya göre ☺️
Su16 Deletedmom00170 haklısınız tabii ama ben tarihe baksaydım kacircaktim yumurtlama gününü ozmnda en iyisi iki gün arayla bebek planı olunca regl bitiminden sonra
Deletedmom00170 zynpgdkl uygulamaya göre evet benimde doğru akıntım oluyor o günlerde çoğu kişi pepappile hamile kaldı inşallah bana da iyi gelir pepapp💙😊
Tuba1234_4 zynpgdkl bisey sorucam beyaz yapiskan akinti geldigi an reglin 13.18 gunu arasi ortalama zaten diymi yani imkani olmayip alamayanlar icin testi diyorum farkli sekilde bilen varmi. Method olarak
zynpgdkl Deletedmom00170 bazende bilgi paylaşıyor spermin daha kaliteli olması için tüketilmesi gereken şeyleri ben hemen alır yapar eşime yedirirdim😂..
[silindi] Deletedmom00170 insallah sende kalırsın canım.😘😘hiç boşa üzülme olur olurrr benimki nasıl da oldu şaştım kaldım seninde oluuurrrrrr:))))))
Deletedmom00170 [silindi] Bende öyle oluyor duzenliyim kuzum arada 1 2 gun duzensizlik oluyor geciktigim ama şükür düzenli uygulamaya göre Akıntım olduğu zaman yumurtlama günüm
Deletedmom00170 [silindi] Bende öyle oluyor duzenliyim kuzum arada 1 2 gun duzensizlik oluyor geciktigim ama şükür düzenli uygulamaya göre Akıntım olduğu zaman yumurtlama günüm
Deletedmom00170 [silindi] hamile kalmak icin bir engelim var mı diye doktora gidicem kuzum ama 20 yaşındayım ailem falan kimse bilmesin istiyorum tek gitsem olmaz mı acaba