Loya06 Kızlar 19 haftalık hamileyim ve yemek olarak hiç bişey yiyemiyorum hepsinde ağzıma tatlı bi tat geliyo ve tiksinme başlıyo 😢 şu sıralar mandalina ya vuruldum sabahları bi badak suyunu içerdim bitamin açısından şimdi başka bişey yiyemiyorum varmı benim gibi olan bebek beslenemicek diye çok korkuyorum 😢
spiker_anne Loya06 Bennnn 😥 9 haftalik hamileyim sadece ekşi elma, turşu vb şeyler baska hic bisey yok bide ekşitilmiş ayrann 😥
Seymaa16 Loya06 sabah affedersin istifra edıyorum sonra mandalına askına kapılıyorum işe gelene kadar elimde yiyorum . Eksı ve meyve istiyor canım sadece . İçim yanıyo sanırım . Cinsiyet belli mi 😊
kertenkeleannesi Loya06 ilk zamanlarda bende öyleydim sadece turşu diyebilirim 🙄 ama düzeldi şimdi zorla yemeye çalış canım ya
Loya06 Seymaa16 al benden o kadar benim bulantılar ilk günkü gibi önceden taze sıkışmış limon suyu içiyodum üzerine az su iyi geliyodu şimdide mandalina başka bişey yiyemiyorum 😢 kızımız olacak ye ekşiyi çıkar ayşeyi 😂
_kbranr_33 Bende limon mandalıne eşkiciyimm valla normal yıyorum ama tuzlu lımon yemek ne ya her 1 tane yıyorum 2,3 tane daha olsa yerım
Loya06 Ozgemlym keşke o kadar olsa canım ya yemek falan hak getire bende hiç bişey yok hiç bişey almıyo midem sadece ekşi meyve 😢😢
Loya06 Seymaa16 bi yerde deme canım nazar olur derler kendine nazar edersin yani 😊 ben hala aynıyım ya ilk gündem beri geçmedi bu mide bulantısı 😢
Seymaa16 Loya06 kız sorma hiç kılo almadım yiyemiyorum diye . 2 gündür yine durmuyor mıdem ama bi öğün azıcık zeytın ekmek yesem hamd edıyorum
Loya06 Seymaa16 bende aynıyım ya hiç biley girmiyo mideme hamilelik boyunca 6 kilo verdim ama üzülmüyorum bi yandan kilolu hamile kaldım malesef 😢
Loya06 Ozgemlym aynen bende 6 kilo berdim malesef 😢 bide beni kusmak çok kötü ediyo baygınlık geçiriyorum hastaneye 2 günde bir gitmezsem hemşireler arar oldu nerdesin diye 😢
hilal_2323 İlk zamanlarda normaldir kızlar kilo verilmesi çokta dert etmeyin sonra alınıyoryor tekrar. 4 buçuk ay suyu limon dilimiyle içerdim başka mümkün içemezdim. Bişey olmadı ama sade limon yiyenlere bişey diyemem tabi. Zelo52 Loya06 Ozgemlym
Loya06 Seymaa16 zaten güvendiğim şey depo 😊😊 çünkü kilolu hamile kaldım kesin ordan gidiyodur bayağı geniştir benim depom 😂😂
Loya06 hilal_2323 bende aynıyım 19 haftalık oldum iki limon suyunu sıkıp üzerine az su doldurup öyle içiyorum ancak tutuyo 😢 5 ayımıza girdik şükür ama hala aynı
Ozgemlym hilal_2323 7 aylığız hala veriyorum canım benim pek normal seyretmiyo ilk başta hatta ilk 4 ay normal şükür bebek de sorun yok ama bende devam kilo verme
Loya06 kertenkeleannesi 5. Ayımıza girdik düzeleceğini sanmıyorum ya annemde teyzemde doğum salonuna kadar böylelermiş galiba genetik 😢