Ezel1323 ben de doktorumdan memnunum doktor değiştirmek istemiyorum ama büyük ihtimalle doğumumu özel de yapmayacağım, devlet hastaneleri de biliyorsunuz pek temiz denemez🤦🏻♀️ O yüzden her ihtimale karşı omü de iyi bir doktor bulup oraya bakayım diyorum, özel de olacağına kesin karar vermiş olsaydık doktorum belli zaten ama işte durumlar el vermiyor bazen😕