Tazeanne0134 duygudorukbade bende 21+2 haftalık hamileyim ama sana dediğim gibi annem kadar zorlanmazsın diye dusunuyorum ama anne olmanın hangi aşaması kolay ki bu aşaması kolay olsun kuzum Rabbim yardımcın olsun
duygudorukbade Tazeanne0134 canim ben zorlamaktan korkmuyorum tansiyonum yüksek ilaç kullandigim için korkuyorum yoksa oğlum çok uslu bi çocuk maşallahı var ve bazı şeylerin farkında isteyerek hamile kaldim zaten o yuzden bi korkum yok cok şükür
P_i_n_a_r_90 Bende 23+2 benimde elde ayakta uyuşma çok oluyor , özellikle geceleri. Ve kasık ağrısı da var. Allah yardımcımız olsun hepimizin insallah
huysuzpanda Simge6 evet 1 ocak görünüyor 40 haftalık hesaba göre. Yılbaşına tatiline denk gelirsek.... 😁
Milos Ben hastanelerden çıkamıyorum son 2 haftadır kızlar 20. Haftam doldurucam kaşık ağrısı karın ağrısı diye gidiyorum tahlillerim temiz çıkıyor bebek çok hareketli deniyor ama ben bitik durumdayım yatak döşek yatıyorum şimdiden böyleyse sonra napicam hiç bilmiyorum
huysuzpanda Milos belki yürüyüş ve spor iyi gelir ağrılarına. En azından bel ve sırt ağrılarına iyi gelen hareketlerden faydalanmayı deneyebilirsin. Birde sıcak su torbasından başka bişi geliyo aklıma 🤷♀️umarım yakında geçer.