duygudorukbade 20+6 olduk 3 gun önce tansiyonum yükseldi.ilac kullanmaya basladim daha iyiyim benim bi prensim vardı Şimdi birde prensesim olucak dün öğrendik tam anlamiyla insallah su tansiyin olayini da atlatiriz da normal dogum olur
Elif_nuryildirir01 duygudorukbade inşallah kuzum dikkat edersen beslenmene ve özellikle tuz yememe dikkat et canm o zaman birşey olmuyor benim kuzenimde tansiyon vardı normal doğum yaparken bile vardı ama doğum yapınca hepsi gitti
Elif_nuryildirir01 Asel58 valla canm ben 20 haftaligim daha ne mide yanması nede ağrısı oldu ama ilerde olur mu bilmiyorum 🙄
duygudorukbade Elif_nuryildirir01 inşallah canim cok dikkat ediyorum ilacı içiyorum düzenlendi suan çok iyi gidiyo bakalim doktorum ne diyecek
Denizincani Elif_nuryildirir01 Hadi insallah canim benim saglikla hayirlarla mutlulukla askla huzurla gelsinler minik kuslar
Tazeanne0134 duygudorukbade hassa şimdi kaç haftalık hamilesin çok da ikiz sayılmaz çünkü annem ben 6 aylık bebekken benim küçüğüm kardeşime hamile kalmış aramızda 1,5 yaş yok 🤭
Umutlubirkadin Çok şükür 21+1iz oğlumla bazen hareketli bazen ise uyuyor dört gözle Ocak ayıni bekliyoruz 🐞❤️😘
Elif_nuryildirir01 Umutlubirkadin bizde bekliyoruz sabırsızlıkla her hafta geçtikçe çok heyacanlı oluyorum 🙈
Ayce09 Bizde 19+1 iz şuan bende hissediyorum gün geçtikçe artıyo ama yinede az tabi kasık bölgemde seyirme gibi pıt pıt atıyo 😍 kızım olucak Allah nasip ederse ama detaylıyı bekliyorum alışveriş bile yapmadık ne olur ne olmaz diye yüzünü de görmek için sabırsızlanıyorum resmen 😖😂 Genel olarak çok güzel gidiyo çok şükür toplasan ilk zamanlar 5 6 kere miğde bulantım olmuştur ama bu 3 4 gündür miğde yanmam oluyo ama çok değil yediklerimden mi bebişten mi bilemedim tabi
Elif_nuryildirir01 Ayce09 çok şükür kuzum Allahm sağ sağlim kucagimiza almayı nasip eder evet ağrılar ve yanmalar hamileliğin verdiği etkiler onlar