Hayathayeller bence yapılmalı. İlk gebeliğimde kendi doktorum bakmıştı. Bir sorun yok perinatolojiye gitmene gerek yok. Zaten yakınlarda perinatoloji de yok. Demişti. Şimdi 2. Gebeliğim. Geçen hafta yaptırdım. 750 ye yaptırmıştım. Çok detaylı inceliyorlar. Durumunuz varsa yaptırmalısınız. Bizim bulunduğumuz ilde devlette yok. Ama siz araştırın devlete de gidebilirsiniz. Radyolojinin de yaptığını duydum. Ama tavsiyem prf perinatoloji