Hayathayeller benim doktorum yaptırmanı tavsiye ederim dedi zorlamadı, ikili test yaptı iyi gözüküyor bu yüzden dörtlü test gerek görmüyorum fakat detaylı ultrason yaptır dedi. Çevremdeki herkes yaptırdı, evet para açısından maliyetli ama insanın cocuğu için gözü bişey görmüyo, Allah korusun kalbi delik olur yada ona benzeyen bişey doğunca hemen ameliyat yapıyolar önlem alıyolar kötüleşmeden. Ben yaptırıcam canım 20 haftalığım 4 hafta sonra randevum var