Ecegul ben hamilelegimi 6. Hafta da öğrendim uykusuzluk vardi ogrendigimde ama wc den dolayi degil hastaliktan kanimda cok ça enfeksyon vardi hem bebek hem de enfeksiyon oldugu icin hamile oldugumu ogrendigim zaman felaket gibiydi benm buruk bi sevinc vardi canm cok yaniyodu cok kotu zamanlardi o yuzde cok uyuyodum ama hastaliktan bisey anlamiyodum.