denizadaalpp
benim gündüz 1 saatte 3 kez gittiğim oldu hafif de gelse idrar hissinden rahatsız olduğumdan gittiğim için.
ama gece hiç kalkmadım çok şükür
akşam çok fazla içmiyorum susamıyorum. gün içinde sabahtan çok içiyorum. belki öyle azaltsanız işe yarar mı