Ozgehasan canım çok geçmiş olsun. Küvezi bilmiyorum ama ne kadar süt sağarsan o kadar çoğalır. Ne kadar az boşaltırsan göğüsleri o kadar az dolar onu biliyorum. Bol sıvı tüket, mümkün olduğunca dinlen uyu, sık sık sağ, sonra bebişin iyileşince de bol bol emzir ki sütün artsın. Sağdıkların hastaneye götürmen gerekenden fazla bile olsa, eve döndüğünde sütün az olan günlerde ilaç kullandığın günlerde falan poşetten verirsin.