Musel cnm ben çektirmiştim. Normalde anestezi uygulamayacaktı doktorum. Ama ben acısına dayanamadığım için anestezi uygulamak zorunda kaldı.çünkü darlık olduğunu söyledi. aneztezi olunca çok sıkıntı yaşamadım. Sadece aynı gün biraz kanamam oldu o kadar. Geçen şubat ayında 900 tl. Ama çekildiğimin 2. Ayı hamile kaldım çok şükür🙏🏻 Çünkü 2 tüpüm tıkalıymış. 1 i açıldı filmden sonra