Musel korkacak birşey yok bende yaptırdım bi sorun cıkmadı anestezi fln da olmadı bende hafiften adet sancısı gibi bi sancı oluyor kasıklarda oda dayanılmayacak gibi bi ağrı degil ilk önce rahminese ilaç gönderip bakıyorlar kapalımı acıkmı diye eger tüplerinizin ikiside kapalıysa hamile kalamazsanız eger ikisi ya da sadeve biri acıkca rahatlıkla hamile kalırsınız diyelim ki ikiside kapalı o ilaç tüpleri acmıyor sanırsam başka bi işlem uygulanıyor yaptırmamayı fln da düşünmeyin gidim yaptırın cünki kapalıyda eger hamile kalamazsınız