TC0101 İnan'ın bende bilmiyorum zaten benim ilki sezeryan Buda sezeryan olucak umarım iyidir maalesef yaşamadan öğrenemicez tek eksi yanı çok pahalı bir hastane ayrıntılıya 480 dediler uyuşmazlık iğnesi 350 dediler devlette yaptırmak zorunda kaldım. Ama doktor çok ilgili en çok uzun uzun ultrason da inceliyor o hoşuma gidiyor