tgb123 Profa gidiyorum içebilirsin dedi bilmiyorum ki ama ben yine de 4 5 ay içmedim ne olur ne olmaz doktoruma çok güveniyorum ama yine de insan herşeyden sakınıyor
SuleDoruk Yeşil çayın kesinlikle içilmemesi gerektiğini biliyorum. Kas gevşetici, ödem atıcı özelliği var. Düşük yada ergen doğuma sebebiyet verebilir
SuleDoruk Sedadncr aynen canım ben tam bir yeşil çay beyaz çay aşığıyım. Korunmayı bıraktıktan sonra bir bardak dahi içmedim
Sakadilek Sedadncr Banu çiftçi ödem atıcı olduğu için günde bir filcan içilebilir demişti .yalnız iki bardak çay içiriyorsan günde onu bir bardağa düşür diğer bardak yerine yeşil çay iç gibi bahsetti
Aysll Sedadncr valla ben hamile olduğumu bilmeden 6 hafta boyunca içtim bitki çayı yeşil çay ada çayı falan şükür hiç bişe olmadı ama hamileliğimi öğrendikten sonra ağzıma almadım bi haftadır ada çayı içiyorum ama şu an 39 a girdik🤲🏻😊
sc125 Sedadncr yesil cay hamilelikte almis oldugumiz folik asit hapinin vücudumuzu kabul etmesini engelliyormus. Bu sebepden dolayi icilmemesi daha iyi:)
Baby_35 Hardcandy merhaba yeşil çay ne kadar tükettiniz bebeğinizde bir problem oldu mu önerir misniz?sevgiler