Tugce5454 Yazdıklarınızın hepsini fazlasıyla yaşadım. Hiperimezisten dolayı çok defa hastanede yattım. Serum tedavisi gördüm. Hastaneden çıktığım an yine bulantı kusmalarım başlıyordu. Canımdan bezdim su bile içemez oldum. 5.haftamda başladı. 14.haftadan sonra azalmaya başladı. Daha sonra doktorum prilam Dr diye bir ilaç verdi. Gece yatmadan önce 2 tane ertesi gün öğlen 1 tane şeklinde aldım. Ve baya baya geçmeye başladı. Ama ilaç mı etki etti yoksa giderek bulantı kusmalarım kendiliğinden mi azLdı bilmiyorum. Şuan çok şükür 31 haftalık oldum. Ama nasıl geldim bu haftaya hala inanamıyorum. Sadece sabredin inanın geçecek. Ve bebeğimin kilosu da gayet normal. Hiç korkmayın bebeğim kilo alamayacak diye. Çok kilolar verdim. Ve şuan çok şükür bütün verdiğim kiloların fazlasını aldım. Moralinizi bozmayın biliyorum demesi kolay ama inanın geçecek birazcık daha sıkın dişinizi. Allah hepinizin yardımcısı olsun tez zamanda geçirsin inşallah kusma ve bulantılarınızı. 🤲🏻
Aysmnv35 Tugce5454 bende sizinle aynı ilacı içiyorum ☺️💜 peki kaçıncı haftaya kadar kullandınız benim doktorum bulantın geçinceye kadar demişti ama
Tugce5454 Aysmnv35 hafta olarak tam hatırlamıyorum maLesef artık kendimi hapa alıştırmıcam diyip bırakmıştım. Şuan çok şükür iyiyim. Ama ara ara bulanıyor ama buna şükür yine de..
Babydogan 16+5im şuan mide bulantısından ağlıyorum öğürmekten yoruldum tansiyonum düşüyor başım dönüyor bazen geçmiyor kızlar geçmiyor özellikle geceleri azıyor mide bulantılarım