Balyavrum58 canım ayni seyleri yaşadım ama sakin olup sana iyi gelecek seyler bulman tavsiyem. İlac neden kullanmak istiyorsun? Senin suan bisey yiyip yememenin bebeğine bir etkisi yok. Ama o ilaclardaki etken maddelerin bebegine etkisi büyük. Folik asit mide bulantisi yaptığı icin gece yatmadan içiyorum. Ben 11 haftalik oldum ama bir de bana sor nasil oldum. Sadece yesil zeytin kepek ekmeği çubuk kraker ve meyveli yoğurt meyve yiyebildim. Agladim zirladim hastalandım ama gecti bak cok şükür istahim açılıyor yavas yavas. Seninde öyle olacak. Allah yardim ediyor merak etme.