Havva1212
Ben başlarda ayda bir gidiyorum ilçede oturuyorum doğuma yakın burdaki doktora gidiyorum 2 haftada bir devlet nst falan çekiliyor zaten hemen fotoğrafını çekip atıyorum Fatma hocaya oda bakıyor zaten bu bu tarihte gel diyor. Doğumum da gece 3tr başladı apar topar gittik hastaneye şansımıza nöbetçiydi o gece nöbetçi olmasa bile ebeler bakıyor doğum yakınsa arıyorlar geliyor normal doğum yaptım ilk olduğu için çok zorlandım ama kendisi çok yardımcı oldu gayet güzel geçti. Ama bunu sezaryen düşünüyorum hayırlısı artık hepimizin hakkında