Havva1212 Hem onun yaninda sezeryan hemde normal dogum yapan akrabam ve arkadaslarim var cok memnun kaldıkları icin bende gittim bende memnunum :) Herkesin doktorlara bakış açısı farkli kimi cok konussun istiyor kimisi farkli seyler mahmut bey pek konuskan degil dediler bana ama adam zaten gerekli seyleri anlatiyor yani daha fazlası ne olabilir merak içerisindeyim🤗 Muayene de 1 hafta önceden alıyorum sıkıntı olmuyor canim ve doguma bizzat kendisi giriyor dikisleri mukemmel