Eagle564 Bu vitmaini kullanan var mı doktor günde bi tane alırken 2 taneye çıkardı aç karnına alınca miğdem bulanıyor nasıl kullanıyorsunuz
Minnosizmmm Eagle564 evet bende kullanıyorum ama doktorum meyve ile tuketmemi söyledi öncesinde ve 2 saat sonrasında süt ve ürünleri yumurta tüketme dedi gündüz denge kuramadigim için yatmadan önce içiyorum üstüne de bitane muz falan yiyorum midem bulanmıyor
gozdeak Eagle564 decavit kullan canım eczanede karşılaştırdım iki hafta önce decavitin içinde vitaminler daha fazla
derya_diyebiri Minnosizmmm bana hiç böyle şeyler söylemediler ya insanın kafası karışıyor .her doktor farkli birsey söyluyor 🤷♀️
derya_diyebiri gozdeak bana hem decavit hemde bu haptan verdi doktorum .aynı şeyse neden ikisinide versin ki🤷♀️
gozdeak derya_diyebiri gyno ferro vitamin ilacı yaa decavitte öylee niye ki bana vegaferpn bide decavit verdi 🤔
derya_diyebiri gozdeak bunlara ek damla kullanıyorum bi de🤷♀️ elinde kalmadığı için falan önermiş olabilirler mi acaba ? Birisi D vitami birisi demir
derya_diyebiri Eagle564 kahvaltidan 1 saat sonra içiyorum ben .uzerine de biseyler yiyorum canım .kokusu kötü geliyor bana da nefes almadan yutuyorum
Denizincani Dudus doktorunuzun kullanim talimati mi aksam uyumadan once ilaci icmeniz bende asiri bulanti yapiyor ilac we kontrolume bir ay war o zmna kadar aksam alsam bisey olur mu ki acaba 🤔🤔
derya_diyebiri Dudus canim ilaç içtikten sonra hemen uyumak zararlı diye biliyorum .araştır istersen canım
Minnosizmmm Eagle564 evet peynir süt yumurta hiç biri yok ama doktorum sabah mutlaka bunları ye iç diyor yani bu 2 saat aç kalmak demek oluyor midem zaten çok sağlam değil bana gece yatmadan önce meyve ile tüket dedi
Rapunzel2019 Eagle564 Ben doktoruma sordum yiyebilirsin demişti. Ne kadar yiyorsum peynir dedi bnede iki koca dilim dedim birşey olmaz dedi.
gozdeak Mnvver derya_diyebiri yok canım gyno ferro folik asit b 12 falan decavitte vitamin ben eczanede karşılaştırdım eczacı decavitte daha çok dedi onu aldım 🙄
derya_diyebiri gozdeak valla anlamadım🤷♀️ neyse ilaçların yarısı bitti zaten 😄 randevuma kadar kalan kısımda yarılanır yapacak birşey yok 😄
Minnosizmmm derya_diyebiri ben sabah aç karnına troit ilacı içiyorum o yüzden böyle verdi doktorum bide midem rahatsız zaten belki kullanımı bana özel düzenlemiştir
Mrvenzm Eagle564 kız ben karıştırdım kusura bakma ilk zamanlar gyno ferro kullandım o midemi bulandırınca doktor ferrozinc yazdı o tok karnınana kullanılıyor istersen bi onu şöyle doktoruna
ilkanneilkbebek Eagle564 bana bulantı yapmadı kahvaltıdan 1 saat önce içiyorum peşine kafein süt ve süt ürünü tarzı hiçbir şey yememelisin 1 saat boyunca fakat bana günde 1 verdi sizde neden 2 anlamadım belki kan değeriniz düşük ondan mı?