Ben 90la hamile kaldım şuan 9. Haftadayım. Aşırı abartmadan herşeyden yedm çok ilginç hiç kilo almadım. Normalde bu yediklerimi yesem kesin kilo almıştım bi de sigaryı da bıraktığım için ağzım hiç boş durmuyor diyorum sigara içip bebşe zarar vermektense kilo alırım daha iyi. İlk doktorum toplam en fazla 5kilo alabilirsin dedi şimdi devlete geçtim bakalım yen doktorum ne diyecek ona göre bende ya diyete başlıycam ya da kilomu korumaya çalışcam. Bu arada benim hiç bulantım kusmam olmadı sadece koku hassasiyetim oldu