Rums merhaba , bende 22.haftalığım. Diyetistene gideceğim bende ama kendi isteğimle.sağlıklı kilo almak için diyetisyene gidicem. Çok zayıf hamile kalmadım olmam gereke kilodan 3-4 kg fazla ile hamile kaldım ama boyum uzun. Bu yüzden daha dikkatli davranıyorum hamileliğimin başından beri 16.haftamda ekmeği tamamen bıraktım hamurişi yemiyorum tatlı hiç yemiyorum abur cuburu hiç hiç yemiyorum. Zor oluyor bazen ama hem bebek için hem kendim için yapmam lazım. Bebeğimin kilosu gayet yerinde ben daha hiç kilo almadım. Çok dikkat ettim çünkü.. bende Cuma gidicem diyetistene zaten öyle ağır diyetler vermiyorlar diyetisyen kontrolüyle hamilelik daha iyi geçecek bence