06-06060a Açıkçası başlarda hicbir sıkıntı yoktu ne esim de ne bende bir kaç ay sonra yumurtalarımın kalitesiz olduğunu söyledi doktor klomen filan kullandım ama ise yaramadı aksıne kist yaptı birde onunla uğraştım rahim filmi çekildim hiçbirşey çıkmadı şuan ki doktorumun ilk tedavisinde hamile kaldım femara diye bir ilaç verdi ve haziranda adetliyken kullandım 5 gün boyunca 12 temmuzda adetimin 2. Günü olmayınca test yaptım hamile olduğumu öğrendim darisi da sana ve isteyen herkese olsun insallah 🤲💜