_kbranr_33 hayır hiç bir şekilde anlamadım. Sadece 1 hafta öncesinde uyandığımda deli gibi ağladım. Çocuğuma birşey oldu diye hissettim doktorumu aradım psikolojik annelerde olabiliyor demişti ve ikili test icin önümüzdeki hafta perşembe gidecektik Pazartesi’ye aldı randevumuzu ama ona birşey olduğunu hissetmiştim hep. Gittiğimizde de kalp atışını duymadık zaten doktorum da çok şaşırmıştı hatta beklemiyorduk çünkü herşey yolundaydı. Genetik testler yapıldı bebeğim de incelendi ama sonuç bulunamadı hiç birşey yok. Allahtan diyoruz bizde nasip değilmiş. Benim tek belirtim hissettim ben.