Zynboguz 38. Hafta da o zaman 🙈 ben devlete gidiyorum fakat diş sorunum var 31. Haftadan bu yana uğraşıyorum dişçiler kağıt almama rağmen müdehale etmiyorlar. Antibiyotik kullandım 1 ay kadar idare etti beni simdi yine sızlıyor. Bakalım Çarşamba randevu da dicem 38. Hafta da sezeryan yapsınlar olmadı. İnan’ın öyle çok şiddetli ki ağrım 🤦🏻♀️ ağlatıyor acillik oluyorum. Pek kabul edeceklerini sanmıyorum aman çünkü doğurup hemen tedavi ettirmem gerekiyor