Bernadmrk Ibck o tarz birşey bakıyorum ama kararsızım nedense. E bebekte 1000 TL tekstil ürünleri yok içinde pahalı sanırım yatagı nevresim derken zaten 2000 olacak
Sumide https://www.babymall.com.tr/urun/bambidoo-defne-besik-ve-uyku-seti-60x120cm-ceviz?gclid=Cj0KCQjwh8jrBRDQARIsAH7BsXecxX1CW4Zw4CHtMP_3QI_vJAtIpxYTPQuEr-NW5VdK4gLMiRW7w2QaAu9gEALw_wcB Ben bundan aldim tabi dolasarak daha uyguna bulabilirsin tahtalari cok saglam gercekten eve gelince icime cok sindi. Odasini ayirinca da bi sure bununla yatabilir diye düşünüyorum insallah🤲😍
Bernadmrk Seda_123 evet görünümü harika ama 8 ay sonra dediğiniz gibi tekrar almak gerekicek ben tekrar almaktansa Bi kere almak istiyorum
Gulsevm Bernadmrk n11 de var canım büyüyebilen ve yorumlarında 1 tane kötü yorum yok fiyati 480 'di yanlış hatırlamıyorsam aynısı bygolden sayfasında 380 yada 400 diye hatırlıyorum 2 siteden birinden almayı düşünüyorum 😊
Bernadmrk R_abia baktım canım baya inceledim beşik güzel ama yatagı rahat değil yastıgı nevresimi pek kaliteli değil yazmışlar sen nasıl buldun kaliteli mi
R_abia Bernadmrk çok çook güzel bişey değil ama kullanmayacağım bişey de değil ben kullanacağım yani ayrıyetten değişikli olsun diye bi uyku seti daha alacağım okadar 🤗
Bidamla Bernadmrk bende heyner besik aldim bi arkadas paylasmis. 3 4 yasina kadar kullanabilirsin onu
Nihanak Bernadmrk cilek mocha baby ahsap park besik aldim ben. Bebek buyudugunde alcaltip uzun sure yatirabiliosun. Cok memnunum su an gorseli de cok cok guzel bez park besiklerden bin kat iyi 😊