Bernadmrk Kızlar 18+1 deyizz şubatta doğucak oglum inşallah artık alışveriş başladı beşiğe Bi türlü karar veremiyorum. Evimizde çocuk odamız var şuan boş ama oda yapmayı düşünmüyorum henüz çünkü çok küçük biraz daha ileride düşünüyorum. Yatak odasına yanıma bir beşik düşünüyorum. Karyola tarzı sonra odasına geçtiğinde 3 4 yaşına kadar bile yatacağı tarz birşey. İkea civil e bebek çilek miniço tüm bebek mağazalarını gezdik ama kafam karma karışık çok pahalıda değil çok ucuzda değil orta halli kullanışlı birşey arıyorum siz neler kullanıyorsunuz?
R_abia Bernadmrk ahşap heyner beşik aldım hem 3 kademeli hem anne yanı oluyor 😊 bakmanı tavsiye ederim 👍🏻 https://i.hizliresim.com/ang9z4.jpg
Gulsevm Bernadmrk ben de suan oda yapmayı düşünmüyorum ama büyüyebilen beşik alicam büyük ihtimal yeni doğan icin anne yani olark da kullanılıyormuş büyüdüğünde ise odasına koyarım sığmazsa da bir baza kadar oluyor 10 yaşına kadar rahat kullanır diyorlar
Bernadmrk R_abia çok güzelmiş kafamdaki model bunun birde çekmeceli olanları var çok güzel sorması ayıp fiyatı nedir acaba 😊
Ebruili Bende park yatağı almanı tavsiye ederim, çevremin tavsiyesi park yatağı yönünde oldu. 2 katlı olup yeni doğumda ve sonrasında kullanım sağlayabilirsin tatil vb. Durumlarda yanında da rahatlıkla taşıyıp bebeğini yatağından ayırmamış olursun
R_abia Bernadmrk hepsiburadadan aldım 1.5 2 ay oldu 630 tlye almıştım ben uyku seti yatağıda dahil oluyor ama şuan fiyatı nekadar bilmiyorum 🤗
R_abia Huzur_2019 bence kaliteli gayet güzel sallanmasında bi sorun yok ses çıkartmıyor kıymık vardır diyorlardı ama hiç öyle bişeyide yok ben beğendim yani gayet güzel ☺️
Bernadmrk R_abia baktım canım baya inceledim beşik güzel ama yatagı rahat değil yastıgı nevresimi pek kaliteli değil yazmışlar sen nasıl buldun kaliteli mi
Morviii Park yatağı daha cok öneriyorlar her acıdan bende 18+1 im bende hala iyisi olsun diye bakınıyorum bitane ebebekten buldum oraya bak
Sedagll R_abia 800 olmuş canım ben de almıştım geçen hafta 713 almıştık iki gün sonra 800 olmuş ben şok tabi
Poncikveannesi Gulsevm bende büyüyen beşik düşünüyorum Allah nasip ederse yanındaki komidin ve çekmecesi de minnak eşyaları için işe yarar odasına geçince de çok güzel karyola oluyo arkdaşım kullandı beşik halini de karyola halinide gördüğüm için gayet beğendim
Seda_123 Bernadmrk Bende 20 haftalığım bana ahsap sepet beşik gelecek daha yeni sayılır çok hoşuma gidiyor bu tarz besikler tabi 8 9 aya kadar anca yatar daha sonra park yatak alıcam park yatak en iyisi 👍
Bernadmrk Seda_123 evet görünümü harika ama 8 ay sonra dediğiniz gibi tekrar almak gerekicek ben tekrar almaktansa Bi kere almak istiyorum