GuelGltkn bnde cok istedim ama doğum özelliği sende yok dedi doktorum rahim ağzını tıkamış bir kemik var bnde iyiki köyde falan yasamiyorsun dogum yaparken ölürdün dedi ilk sezeryanim 12 yıl once oldu simdi 2. Bebesi dogurucam insallah normal yapabilirmiyim diye cok doktor gezdim ama hepsinden aynı cevabı alınca kaderime razi oldum sağ salim dogsunlarda sezeryan olsun