Suna_Aysal Bugün tetanoz ve bogmaca asisi vurundum ne bir aci hissettim nede kolum sisti ne bebegimin hareketleri azaldi .. oysa burada yazilanlar öyle cok korkutmustuki beni , öyle stresse girmistimki hepsi bosunaymis
Caydemir Suna_Aysal tetanoz aşısı hemen etki göstermiyor. 2.3.gün acısı başlıyor. Daha yeni iğne olmuşsunuz. İnşAllah olmaz ağrınız sızınız ama çok erken daha bunu söylemek için
espalp Suna_Aysal öyle zaten hep felaket senaryoları oluyor malesef 🤷♀️ Ben aşıdan sonra denize gittim ne ağrı ne sızı hiçbir şey olmadı 🤷♀️ Çok şükür siz de çok güzel atlatmışsınız
Byza Suna_Aysal kaçıncı hafta da oldun peki benim kafam karıştı sağlık ocağı 17 dedi burdan yorumları görüyorum ilk doz 20.hafta yazıyorlar halâ yaptırmadım
OznurC Yani abartılacak yada dayanılmayacak birşey değil bence hanımlar sonuçta hepimiz hamileyiz ve doğum dediğimiz şeyde bir sürü acı ve ağrı barındırıyor ama kolay birşekildede olabilir yani onu düşünelim mesela bu iğne en basiti diye düşünüyorum ben varsın 2 gün ağırsın kolumuz benimde ağırdı geçti sonra yani bişey yok bence bunda
Tashasret Ben 2. Aşımı oldum 4 gün geçti üstünden ama hala acısı geçmedi kolumu yukarı kaldıramıyorum üstüne yatamıyorum acıyor buz yapıyorum öyle, bir bende mi böyle oldu 😣
Yardimcianne Tashasret bende yaptıralı 3 gün oldu bugün daha hafifledi tabi ama ilk günün akşamından sonra aynı belirtiler oldu malesef. 3. Gün bitti bugün daha iyiyim 👍
Suna_Aysal Byza ben 10 sene önce olmustum bana 1 doz yeterli dediler 29. haftamda oldum ama yurt disindayim farkli burda sanirim türkiyede erken yapiyorlar o haftalarda
Suna_Aysal Mervekb agridan birsey olmaz ben daha felaket seylet okudum burada hcite abartilcak kadar degilmis
Byza espalp banada erken gibi geldi yaptırmadım o yüzden pazartesi tam 20 haftalık olucak o zaman yaptırırım artık
Helen0101_ Ben birinci aşımda çok ağrı çektim sonradan tabii ilk gün ağrımamıştı. Ama ikinci dozda hiç acımadı
Ogzfnda Suna_Aysal bende tetanoz aşısı vuruldum iki gun önce dünden beri kolum ağrıyor.ilk gün sorun olmuyor sonra çıkıyor acısı
Suna_Aysal Ogzfnda kol agrisi olsun ondan bisi olmaz ama cok kötü seyler okudum burada igne vurulurken bayilanimi ararsin fenlik gecirenimi ...
CerenAkbulut Suna_Aysal bu yorumlar yüzünden ben doğumdan korkmaya başladım zaten nasıl olcak bilemiyorum. Aşıyı bile abartanlar nasıl doğuracak acaba, pamuk değiliz ya bizde.
Muge_Ert 21.haftada oldum 1.dozu yarında 2.dozu olacağım. Çok şükür ne aşı vurulduğunda nede 2-3 gün sonra ağrı yaşamadım. Bünyeden bünyeye değişiyor tabiki.. ama şunu söylemeliyim ben aşıdan korkan biriyim🙈🙈 kendimi kasmama rağmen ağrı yaşamadım..
CerenAkbulut Suna_Aysal bebeğinizle ilgili hiç bir şey olmaz fakat kolunuz yarın baya bir ağrıyacak. Benimde ilk gün hiç acı yoktu, ertesi gün kolumu kaldıramadım ama 1-2 güne geçiyor.