espalp Mr1517 ben de 35’tem beri doymuyorum 🤦🏼♀️ Sürekli açım canım yemek istiyor çok fena bi his. 6 kilo aldım şimdiye kadar ama doğuma kadar kilo alıcam diye korkuyorum 😭
espalp Mr1517 zayıf bi insan olsam hiç üzülmem de kendi kilom zaten çoktu o yüzden doktorum minimum kilo almamı istiyor 😬 kesin almışımdır ama bu iştahla
kayramom1 Mr1517 beeenn yarım saat te bir acıkıyorum yemek yerken Baska bişey cekiyo canım sürekli bişeyler yiyorum yiyecek bişey bulamazsam salatalık falan yerim
Kerem_alyadua 35ebruada benmde tokluk sekerim yüksek cıktı doktor diyet yap dedi bende suanda açım ama yiyemiyorum😞
35ebruada Kerem_alyadua benimde öyle malesef aynı durumdayız tamam çok sıkı diyet yapmıyorum yalan yok ama dikkat kısıtlama var malesef ☺️
Foto03 Mr1517 ben canım ne istediğini bilmiyorum o yüzden herşeyden yiyorum böyle daha kötü 😂😂 24+4 ❣
Kerem_alyadua 35ebruada bende pirinc pilavı makarna beyaz ekmek cikolata falan yemiyorm tatlı olarak sadece meyve yanındada yoğurt tüketiyorm sizin kac cıktı sekerinz
Kerem_alyadua 35ebruada ben seker yüklemesi yaptrmadım aclık 1 saat sonrada tokluk bakıldı birde gizli şeker
35ebruada Kerem_alyadua ben 50 ve 100 lük yaptırdım 50 lik 147 100 lük 180 di bi süre diyet yaptım baya sıkı sonra dikkat ettim sadece açlık tokluk olarak ayda bir baktırıyorum