35ilknur35 Mr1517 bari sizin az kalmış Doğuma ben 23 haftalığım bana noluyor sürekli açım yemek yiyorum yedikten sonra bile Canım daha farklı bişey çekiyor
Kelebegimmm Mr1517 şaka şaka ben varım😂2 saat falan önce akşam yemeyi yedik hatta ben zor bitirdim çabuk doyuyorum.az önce gitdim mutfağa ne var ne yok diye sonra kendi kendime saçmalama aç değilsin dedim geri döndüm😂
Mr1517 Supermommy aynı şey bendede var 35. Haftada kontrol var diyorum doktor kesin gün verir 😂 kafayı yedim çıkmıcakmış gibi hissediyorum çocum hep içeride kalcak gibi 🤣🤣🤣
35ebruada Mr1517 ya ben napayım yemek istiyorum ama şekerim yükselir nolur nolmaz diye yiyemiyorum ☺️
Kerem_alyadua 35ebruada benmde tokluk sekerim yüksek cıktı doktor diyet yap dedi bende suanda açım ama yiyemiyorum😞