Nidanur02 Kızlar şöyle saçmalık var mı ben de 2 aylık hamileyim belim çok ağrıyor şey diyorlar belin gevşek o yüzden ?? Bana çok saçma geliyor koca karı lafları bence
Tazeanne0134 Nidanur02 ayy off saçmalamışlar inanma kuzum doktorunu dinle başka da kimseyi dinleme araştır sürekli
Ecemsbaby Blackcloud magnezyum verdi doktorum bana da ama ağrıyor yine de hep yastık koymaya çalışıyorum otururken destek olsun diye
Ecemsbaby Blackcloud birşey çıkmaz sanıyorum 😊 inşallah geçer sizin de ama göbekler büyüdükçe sanırım daha fazla hissedeceğiz bel ağrılarını da