Eliftotree [bilinmeyen] canım.kontrole gittin mi bende yarın gidicem yarin tam 29 hafta dolduruyorum merak ettim bebişin kilosunu 😊😊
feyza123 [bilinmeyen] kaç kilo doğar acaba bende 27 haftalık olduk bugün 2 hafta sonra randevum benimki de 24+1ken 650 demişti doktor bende muz yiyorum da düzenli değil arada sut de içi yorum 2 bardak dekan 2 3 günde bir
Eliftotree [bilinmeyen] maşAllah canım iri bebek olucak seninki Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
YaseminSoytrk Rabiamehmet maşallah sübhanallah yediğin içtiğin herşey bebişe yaramış görünüyor bana da söyle bende onları yiyip içeyim😀 birde hangi ilaçları kullanıyosun
feyza123 Rabiamehmet maşallah canım özel olarak ne yedin yani nelere dikkat ettin benimki zayıf da biraz😰
Ozlemr YaseminSoytrk benim de 24+2 de 700 gramdı. 550 gram üstü normal diye biliyorum canım bu hafta için
YaseminSoytrk Ozlemr evet doktor kilosu iyi dedi 600 gram kötü olmasa da çok da iyi değil bana göre o yüzden bundan sonra daha dikkatli olmam gerek bebeğim için😊 hangi ilaçları kullanıyosun 😊
Rabiamehmet YaseminSoytrk canım ben sabahları haşlanmış 2yumurta bol peynir kaşar ve zeytin yiyiorum. Kahvaltımı cok dikkat ediyorum. Öğlen ve akşamda sebze yada protein. 2 tane Ara öğün yapıyorum ilk ara öğünümde ceviz,ikinci ara öğünümde yoğurtun içine muz doğuruyarak yiyirom. Benim ablamda bu şekilde 4,500 grm bebiş doğurmuştu.
Tugcegurayy 21+ 4 te gittiğimde 514 gramdı şimdi 23+5iz bakalım randevumuzda teee 19 Mart’ta cok merak ediyorum ne kadar olduk 😍😍🙏🏻🙏🏻
Evrem94 Ben 22+5 haftalikken gittigimde bebegim 514 gramdi insalllah birdahaki randevuya kadar kilosu artar 😍😊 birdaki randevum 22 marta RABBİM hepimizin bebeklerini annelerine bağışlasın ❤👼🏻
feyza123 feyza123 28 haftaligiz doktorun kilosu 650 dedi 😭😭😭 bende günde 1 2 tane muz yiyorum sut iciyorum kasar da yiyorum kahvaltiya