Guguk BsraAlsn sonra gülsen suç. Çok oynadım falan dese neyse sadece gittim diyo. Gitmekle olsa olsa çocuk saçı kınalı doğar ☺️😁
Nerminnn ttugce_60 8 aylık hamileyim dün tekne turuna gittim denizin ortasında açıldım, ve 8 aya kadar düğün kına her türlü eğlence uzun yol maşallah hepsini yaptım.
Filiz42 Ne alaka ya 🙂 benim düşük riskim vardı doktor asla ayağa kalkma hep yat dedi 2 gun sonra gorumcemin dugunu vardı gittim oynadım hıc oturmadım🙄ve cok sukur hıc bısey olmadı rabbbım nasip ettiyse o bebek dogar zaten çokta üzerine titremeyin😚
Yasmin26 ttugce_60 ben 30 haftalıkken düğüne gittim o kadar cok oynadım ki bi teyze gelip ben ellerimi yıkadım kösede bekliyom dogurcak olursan direk bana gel demişti 😂 aşırı göbek atmayı severim cok kurtluyumdur Allaha sükür bi sıkıntı olmadı hiç oynarken yada düğüne gittigimde ama 😂
sevval55 ttugce_60 kınaya gidip geline ayıp olmasın diye sadece bir kez oynamıstım kasıklarım ağrıyınca eve gidelim anne dedim içime dogmus. Eve girdiğim an kapıda adet olur gibi şakır şakır kanamam oldu aynı halde geri hastaneye gittim ve 5 gun kaldım kadın dogum servisinde düşürüyormusum zor tutundu bebeğim. Ama ayagımda stilettı vardı sanırım oda tetikledi dahada asla yerimden kalkmıyorum dugunlerde
Guguk sevval55 bunun kınaya gitmekle ilgisi yok markete de gitseniz aynı şey olacaktı. Tutunma dönemindeyseniz progesteron Vs düşükse hiç Bir yere gitmeseniz evde de oluyor o kanama. Ayrıca böyle diyerek yazana çok moral verdiniz gerçekten sağol 😂
sevval55 Guguk kınaya gittim diye oldu demedimki hanımefendi😂😂 yok yok yüksek sesten kanamam oldu😂 allahım ya sabır yaaa bende kötü bi anısı var yani anladınız mı???? Aman ha dugunlere gitmeyin hele kınaya hiç gitmeyin kanamanız olur
Deletedmom2224 ttugce_60 Valla benim ablam benim düğünümde hamileymiş bilmiyorduk ondan çok kimse zıplamadı şimdi kuzumuz 3 yaşında o yüzden çok da şey yapmayın 😊
espalp ttugce_60 hem gittim hem de hunharca oynadım😂 doğurcaksın dur yapma dediler ama bi şey olmadı 😂 33’teydik 😬
Dmrbebek Guligul ne iğrenç insanlar var ya burda insan bişey sormuş saçma sapan yorumlar yapmak için milletin sinirleriyle oynamak için giriyorsunuz aşırı ses olduğunda bebeğin kalp atışları hızlanıyor çok yüksek seste kulaklarına zarar veriyo ve bi anne merak ederek sormuş bir annede gelip burda onu eleştiriliyor allah aşkına yapmayın ya
BsraAlsn Dmrbebek bebek kaç kat zarın altında ve su içinde sesin ona gitmeyeceği kanıtlanmış hatta o çok bilinin klasik müzik dinletmek falan da tamamen gereksizmiş çünkü bebek duymuyor af edersiniz davula göbeğinizle varmadığınız sürece bi sorun yok☺️ Kardeşimi sünnet ettirdik o kadar oynadım ettim ki gören bu hamile değil bu kadar oynayamaz diyordu geldim 1 hafta sonra Doğum ettim çokta kasmayın düşeceği varsa evde yine düşer 🤷🏻♀️
Dilaraevn Dmrbebek sizde buraya sacmalamaya gelmissiniz bence cocugun anne karninda yuksek sesten kulagina neden zarar gelsin ya nasil bir mantık yani cahilce şeyler sorup soyleyip güldüğümüzde suçlu bizler oluyoruz. Ablam organizatör 2 cocugunuda dogurana kadar dugunlerde kinalarda koştu çocuklar ne sağır nede tarık mengüc oldu 😂 biseyi sorarken mantiklimi diye düşünün ya
kertenkeleannesi Dmrbebek aşırı sesten bişey olur mu mu yazmış eleştirmeyi eleştirdin ama sen bize iğrenç insanlar yazmışsın sensin iğrenç kimse kimseye hakaret etmedi sen gelene kadar
Kadriye1 ttugce_60 28 haftalıkken abimin kina ve düğününde sahneden çıkmadım çok şükür bişeyim yok canim