Ozgem1992 bende 39+2 de ikinci sezaryenimi olacağım. O kadar olumsuz düşünmeyin. Beni görseniz zayıf güçsüz bi şey sanarsınız. Kızıma 45 kilo ile hamile kalmıştım. 58 kilo ile Doğum yaptım. Benim bebeğimin de nabzı düştü acil sezaryene alındım. Üstelik genel anestezi ile. Ben o anesteziden bile iyi uyandım. Öyle saatler falan sürmedi. 2-3 saat sonra yürüdüm. Sütüm de hemen geldi ve çok fazla sütüm vardı. Ben süt konusunda endişeliydim. Size tavsiyem süt arttırıcı ürünleri bir iki gün önce kullanın. Ama süt arttırıcı çay değil, komposto. Erik kayısı kompostosu İçin. Doğum sonrası sütünüz gelsin gelmesin, süt arttırıcı çay İçin. O kadar korkulacak gibi değil. Taburcu olup eve geldiğimde çamaşır makinesine kirlilerimi atıp makine çalıştırmıştım. Hatta annem kızmıştı :) eve geldiğimde kendi işimi kendim görebiliyordum yani.