Ozgem1992 bence görümceniz fazlaca nazlanıyor siz öyle düşünmeyin. Ben daha doğum yaptığım gün hastanede ayaktaydım tüm gece kızım çok ağladığı uyumadığı için. Hiç ağrım sızım da yoktu. Tabii fırsat buldukça yatıp dinlenmek gerek. Sadece bebeğinle ilgilenirsen gelen gidenle uğraşmazsın. Gelen gidenle uğraşacaksan zor iş. İlk 2 hafta özellikle kendine iyi bakman lazım. Sonrası herşey normale dönüyor. O kadarı normal doğum yapanlarda bile normal süre yani. Ayağa herkes kalkıyor ama alttan dikişi olan da var onlar da zorlanıyor az çok.