Simo aç karına ve 1 saat sonra olan normal ama kuzum sanki iki saat sonra olan biraz yüksek gibi geldi bana çünkü normali 70 ve 140 arası onun e nabız kullaniyorsan ordan bak bı ben de ordan biliyorum yine de doktorun yönlendirir belki ben yanlış anlamisimdir