Hazelkrnz birazda genetik faktorler ve bebegin keyfide etkiliyo bende cok dikkatli besleniyorum alacagi hafta fazla fazla aliyo bazen az aliyo oysaki hep ayni guzel beslenmeye calisiyorum vitamini felan bende biraktim canım devlettekiler ne bulursan ic diyo resmen ozeldeki doktorum guzel besleniyosan yediklerinden al bosuna ilac icme dedi biraktirdi kan ve magnezyum kullaniyorum sadece bide kiloya takinti yapma takinti yaptikca az aliyo bence oluruna biraz 2bucuk olsa yeter