Hazelkrnz Kerem_alyadua toparlarız inşallah doğurmadan biraz daha alsin ıstiyorum 1 hafta zor dayanırım
KatipAnne -Nur- canım bendede oluyor adet sancısı gibi giriyor. Sonra geçiyor ama. Geçtiği için telaş etmedim sanırım doğuma hazırlık sancıları
A_S_K Hazelkrnz Simit poğça filanda ye alsınlar sana pastaneden. Tok olsanda yemeye bak madem erken doğum riskin var yiyebildipşn kadar ye çerez gibi kaşar doğra at ağzına bebe sküvisiyle sütlü mama yap ye inşallah sağlıkla doğar zamanını bekler yavru kuş🙏🏻
Selufkaa İstediğiniz kadar yiyin genetik faktörler önemli. Yedikleriniz o kadar da etkilemiyor. Eşiniz ya da siz kaç kg doğmuşsunuz onu bi öğrenin bebeğiniz de size cekmiştir. Ben 4 5 kilo aldım 32 haftalığım ama bebeğim daha 31 haftalıkken 2200 gramdı gelişimi boyu baya önde. Şekerim yok ancak kilosu haftasına göre fazlaymış. Bende mesela 4 kg yakın doğmuşum ben buna yoruyorum. Çünkü her zaman yediklerimi yiyorum yumurta süt kaşar ceviz vs yemiyorum bile
sevgitekes Mavilianne aynen bende senin dediklerinin hepsini yapıyorum kilosu normal 32+1 iz 2 kilo 50 gram boyu 45 cm olmuş inş 3 ten fazla olmazsa yeter bize kilosu ben akşam yatmadan dut pekmezi kullandım iki üç tatlı kaşığı karpuz kavun muz da aldırıyor
Mavilianne sevgitekes Evet canım karpuz ve kavunda çok güzel kilo yapıyor. Bende Çarşamba günü gidicem bakalım kaç kilo oldu benim küçük adam 😂 Şu sıra mide yanması yaşıyorum çok yiyemiyorum yanma olunca 😏
Feyzaselh Hazelkrnz bende 34 ve 2 kilo doktorum endişelenme dedi. Anne baba zayıfsa bebekte zayıf olur dedi
Selufkaa Hazelkrnz ve doktorunuz normal diyorsa üZülmeyin. Ben kilosu fazla diye sevinemedim bile çünkü normal Doğum istiyorum ama böyle giderse sezeryan olacak sanırım. Yani kilo iyi bir şey değil. Çok çok düşük olmadığı sürece içinizi ferah tutun❤️
sevgitekes Aby34 bizde dün gittik 32+1 de 2 kilo 50 gram boyu 45 cmdi bende hep zayif olduğum için sıkılmıstim yani çok laf atiyolar yemek yemiyo musun diye hamilelikte dikkat ettim inş böyle gider
Aby34 sevgitekes maşallah sizinkinn kilosu zaten gayet iyi nette 32. Haftada ortalama 1800 kilo diyor sizinki tombik bir bebiş galiba :) sağlıcakla gelsinler :)
sevgitekes Mavilianne ben hiç yanma yaşamadım Kaynanam da saçı var mi yanmiyo midesi dedi iki üç tel saçı var kel olucak dedi 😄
sevgitekes Mavilianne iki kilo ya bu hafta doğuma kadar üçü geçmez inş sizce nasıl olur normal istiyorum iri olursa hemen sezeryan Diyolar 😔
smyr35 Hazelkrnz bugün gittim kontrole 36+1 iz doktorum 2600 dedi benim kızımın da kilosu az ama doktorum kilo çok sorun değil sağlıklı olsun yeter dedi. Benim su azlığım var maalesef o yüzden erken doğacak sezeryanla
sdsd Hazelkrnz proteinle beslen,kefir,muz,kaşar peyniri,badem,ceviz,avakoda,hamur işi yersen sen kilo alırsın sağlıksız kilo olur bebek için en iyi kilo aldıran şey proteince zengin besinler
Mervednr Hazelkrnz genetiği öyledir canım. Yada ultrason bazen eksik fazla gösteriyor bu haftalarda hızla kilo alacak bence kilosu çok düşük değil
sevgitekes Aby34 ayn ya öyle olucak galiba 27 de bir kiloydi inş üçü geçmez de normal doğum istiyorum ultrasyon resmini attım aşağı😊