Sumeyye_g Hedos_0409 genellikle belli oldu diyorlar ama bebeğe bağlı gösterirse belli olur doktor da tabi tecrübeli hemen anlarsa eğer bazılarında YÖK sonradan cinsiyet değişti diyorlar öyle olmasında
Emel1234 Hedos_0409 bende ozaman öğrendim 21 haftalık oldum hala gitmedim doktora inşallah değişmemiştir
melike46 Ayse08emre iki defadır giriyoruz ama izin vermiyor ters yatıyor yemediğimiz çikolata dökmediğimiz dil kalmadı 😀😀
Hedos_0409 Sumeyye_g ya bende o yuzden tedirginim bazılarına kız diyorlar erkek çıkıyor belli olmuyor
Sumeyye_g Hedos_0409 o yüzden birazdaha beklemekte fayda var ama biz sabırsısız yani baktırsak bile alışverişe başlamayın hemen derim
Esraozturk92 Hedos_0409 ben 14haftalikken kesin olarak öğrendim cnm eğer bebiş gösterirse öğrenirsin 🥰
funnymum Hedos_0409 ben de 14+6 yım bugün akşam 6 da randevum var bakalım ne diyecek çok heyecanlıyım. Umarım gösterir🙏🏻
Deletedmom0071 1 haftadır doktorumla uğraşıyoruz bacaklarını açsın diye 18.haftadayım😄bugün sabahtan beri tam 3 kere ultrasona girdim kalkıyorum yürüyorum çikolata yiyorum su içiyorum neyse ki sonunda inadı kırıldı da hafif araladı bacaklarını bu zamana kadar hiç belli etmedi anasıyla aşık atıyo küçük kızım 😄🌸 tamamen bebeğe bağlı yolsa 15. Haftada rahat gözükür 🙋🏻♀️