Deletedmom00170 canim ben sefa arlıere gidiyorum bebiş olmadanda ona gitmişdim kontrole araştırmadan gittim eşimin iş arkadaşlarının eşleri gitmiş bizede önerince gittik bide hamile oldugumu ögrendigimde gitmişdik gayet ilgisi falan iyi memnun kaldım şimdi salı günü kalp atışını ögrenmeye gidicez cnm izindeydi onu bekledik başka doktora gitmedik yoksa şimdiye kadar kalp atışını duyabilir dik cnm