Gamze8001 ben de doğuma Adana'ya gelecegim inşallah şehir hastanesinde dogum yapan arkadasim memnun kalmış konuştum.. odandan hic cikmiyosun yatagini çatala çeviriyorlar annem bile dogum aninda yanimdaydi dedi bir de sehirdeki doktorların çoğu ya prof ya doçent baktım ben..ya ozel metroda yapacağım yada şehirde karar vermedim