Sena0101 Deletedmom2224 evt hep yüksekmi diye bir hafta kadar ölçüm yaptırçam ona göre beni yönlendircekler
MrsG Sena0101 o zamanlar yoktu ama 1-2 haftadır ayaklarımda var sadece. Ayak bileğimden yukarıda fazla yok. Doktorum baktı o kadar olur normal dedi.