Merhaba anneler. Öncelikle her ay adetim düzenlidir saati bile sasmaz. Bu ay tam 5 gğn gecdkm 3 gün önce kan testi yapdm ama negatif cıkdı. Okadar unutluydm ki bu ay kesn hamileym adet olmadm die. Ama negatifi görünce dünyam karardı. Hala adetm gelmedi hc bi anlam veremyorm böyle durum yasayan varmı aranzdaa